Menu
Mateřská škola Rádlo
Mateřská škola
Rádlo

Organizace vzdělávání

K předškolnímu vzdělávání jsou přihlášeny 42 děti, kapacita je naplněna.

Organizace dne V MŠ

6:15–8:45

  • scházení dětí, ranní hry dle volby a přání dětí, individuální práce s dětmi jazykové chvilky, smyslové hry
  • příprava na školu formou pracovních listů
  • skupinové, námětové stolní i didakticky cílené hry jednotlivě i ve skupinkách

8:00

  • odchod malých dětí do své skupiny

8:45–9:00

  • ranní komunitní kruh, řízené zdravotně preventivní pohybové aktivity

8:45–9:15

  • svačina (8:45–9:00 ml., 9:00–9:15 st.)

9:15–10:00

  • didakticky cilené činnosti
  • skupinová a individuální práce
  • různě zaměřené hry

10:00–11:45

  • příprava na pobyt venku, pobyt venku

11:40–12:10

  • oběd mladší děti

11:50–12:15

  • oběd starší děti

12:15–14:15

  • hygiena, odpočinek – mladší děti

12:20–14:15

  • hygiena, odpočinek (12:30–13:00), klidové aktivity, příprava na školu – starší děti

14:30–15:00

  • svačina

14:45–16:15

  • odpolední zájmové činnosti
  • pokračování didakticky cílených činností (dle zájmu dětí)
  • individuální a skupinová práce

Časové rozdělení a zařazování jednotlivých činností do denního programu je pouze orientační. Dodržovány musí být odstupy mezi jednotlivými jídly.

Snahou je, aby:

  • Poměr řízené a spontánní činnosti byl vyvážený
  • Děti měly možnost pracovat ve skupinkách
  • Děti byly podněcovány k vlastní aktivitě
  • Byl zajištěn dostatek pomůcek k realizaci plánovaných činností
  • Děti měly dostatek času k dokončení činností
  • Děti jsou motivovány ke společným činnostem, ale pokud nechtějí, nemusí se jich účastnit.

Školka

Kalendář

Po Út St Čt So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8
1
9 10 11
1
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
1
24 25 26 27 28
29 30
1
1 2 3 4 5

Pranostiky

Pranostika na akt. měsíc

Březen - za kamna vlezem, duben - ještě tam budem.

Pranostika na akt. den

Když dubnový vítr do stodoly fučí, po žních díru nenajde.

O naší školce

Filozofií a dlouhodobou koncepcí mateřské školy je všestranná výchova dětí s poskytnutím dostatků podnětů pro harmonický rozvoj osobnosti tak, aby se vychovával zdravě sebevědomý, samostatně myslící a v duchu etických hodnot jednající člověk.

Doprovázíme děti kousek jejich cesty životem, obdobím, které je jedním z nejdůležitějších v životě člověka. Naší snahou je připravit dětem podnětné prostředí s příjemnou atmosférou tak, aby čas, který společně strávíme, byl naplněn pohodou, radostí, smysluplnými činnostmi, aby děti získaly pocit bezpečí a důvěry v lidi kolem sebe a na „svoji“ školku rády vzpomínaly.